مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:462020-05-16اقتصادي

معرفی جدیدترین رقیب چینی تسلا 3


شرکت خودروسازی BYD چین با معرفی خودروی الکتریکی جدید خود اعلام کرده این محصول با بهره مندی از فناوری و امکانات مدرن، می تواند به خوبی با تسلا مدل 3 رقابت کند.

- ، شرکت خودروسازی BYD چین که بدون شک بزرگترین سهم را در میزان تولید و فروش خودروهای برقی در جهان داراست، به تازگی خودروی الکتریکی جدید خود را تحت عنوان سالون هان (Han EV) مخصوص عرضه در بازارهای چین و اروپا رونمایی و اعلام کرده که پس از عرضه این محصول قادر خواهد بود رقیب اصلی تسلا مدل 3 باشد.

این خودروساز چینی همچنین تایید کرده است که خودروی برقی و الکتریکی سالون هان در آینده ای نزدیک در ماه ژوئن پس از رونمایی در بازار چین، در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت autocar آمده است، این خودروی الکتریکی جدید یکی از پرچمداران پاک و دوستدار محیط زیست این برند چینی به شمار می رود و نخستین مدل سواری است که با بهره مندی از فناوری جدید Blade Battery نسبت به پکیج های باتری بکار رفته در خودروهای رقیب، فضای کمتری را اشغال کرده، ظرفیت پیمایش بیشتر و ایمنی بسیار بالاتری را برای صاحب خودرو به ارمغان می آورد.

با این که هنوز اطلاعات و جزییات بیشتری در خصوص مشخصات فنی باتری اندازه و همچنین سایر قابلیت های به کار رفته در این خودروی برقی منتشر نشده است اما این شرکت مدعی شده که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی جدیدترین رقیب چینی تسلا 3

معرفی جدیدترین رقیب چینی تسلا 3