مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-16اقتصادي

صومعه سرا جایگاه دوم پرورش ماهی در استان گیلان را دارد


رییس اداره شیلات صومعه سرا با اشاره به تولید سالانه 9 هزار تن انواع ماهی در این شهرستان از جایگاه دوم صومعه سرا در سطح استان گیلان در این زمینه خبر داد.

- رضا شاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آبزیان در کشورهای توسعه یافته به عنوانی یکی از سالم ترین منابع غذایی محسوب می شوند، اظهار کرد: شهرستان صومعه سرا ظرفیت های بسیاری در حوزه آبزی پروری، صید و صیادی دارد.

وی با بیان اینکه صومعه سرا دو هزار و 21 هکتار مزرعه منفرد گرم آبی و 113 هکتار آب بندان فعال و 27 مزرعه سرد آبی و هشت مزرعه مشاغل خانگی با تولید 16 تن ماهی دارد، افزود: سالانه هشت هزار و 340 تن انواع ماهیان گرم آبی و 365 تن قزل آلا بخشی از ظرفیت های شهرستان صومعه سرا در حوزه آبزی پروری است.

رییس اداره شیلات صومعه سرا با اشاره به اینکه این شهرستان با تولید بیش از 9 هزار تن ماهی رتبه تولید ماهی در استان گیلان را دارد، گفت: تولید شش میلیون قطعه انواع بچه ماهیان گرم آبی، یک میلیون و 200 هزار قطعه بچه ماهی سرد آبی و 495 هزار قطعه ماهیان زینتی از دیگر ظرفیت های شهرستان صومعه سرا است.

وی در ادامه به برخی از فعالیت های حوزه آبزی پروری شهرستان صومعه سرا در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: افتتاح نخستین مزرعه کپور متراکم با ظرفیت تولید 10 تن، آغاز عملیات احداث نخستین مزرعه زالوی طبی با ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صومعه سرا جایگاه دوم پرورش ماهی در استان گیلان را دارد

صومعه سرا جایگاه دوم پرورش ماهی در استان گیلان را دارد