مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-16اقتصادي

80 کار گاه بزرگ ومتمرکز در صنعت فرش دستباف زنجان فعالیت می کنند


مدیر اداره فرش استان زنجان، با بیان اینکه 48 کار گاه غیر متمرکز (متوسط) قالی بافی در استان زنجان فعال است، گفت: 80 کار گاه بزرگ و متمرکز هم در این صنعت فعالیت می کنند.

- زنجان-مدیر اداره فرش استان زنجان، با بیان اینکه 48 کار گاه غیر متمرکز (متوسط) قالی بافی در استان زنجان فعال است، گفت: 80 کار گاه بزرگ و متمرکز هم در این صنعت فعالیت می کنند.

سید محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در استان زنجان قبل از نظارت و بازرسی ها بیش از 21 هزار نفر بیمه قالی بافی بودند، گفت: با اجرای طرح نظارت و بازرسی از طرح بیمه قالیبافان تعداد بیمه شدگان این حوزه در مجموع به پنج هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه بیمه قالی بافا ن نیازمند تسهیلات ویژه ای است، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی استان باید افرادی را که بیمه شان حذف شده باید افراد جایگزین دیگری را بیمه کند ولی در این زمینه این سازمان همکاری خوبی ندارد.

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: در سال 98 قرار بود تسهیلات برای قالی بافان برای بیمه اختصاص یابد که این مهم تاکنون محقق نشده و بیمه قالی بافان در استان زنجان طی دو سال اخیر روند خوبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 کار گاه بزرگ ومتمرکز در صنعت فرش دستباف زنجان فعالیت می کنند

80 کار گاه بزرگ ومتمرکز در صنعت فرش دستباف زنجان فعالیت می کنند