مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-16ورزشي

مخالفت 6 پزشک لیگ برتری فوتبال با شروع دوباره مسابقات؛ نمی خواهیم خودکشی کنیم!


از 16 باشگاه لیگ برتری پزشکان 6 تیم نسبت به ازسرگیری دوباره مسابقات موضع منفی گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بحث در مورد برگزاری ادامه مسابقات یا تعطیلی لیگ برتر فوتبال مدت هاست در محافل ورزشی و رسانه ای مطرح می شود.

تیمی مثل پرسپولیس که در آستانه  کسب چهارمین قهرمانی پیاپی خود قرار دارد خواهان برگزاری ادامه مسابقات است اما سایر تیم ها بخصوص تیم هایی که هزینه های گزاف چندین میلیارد تومانی کرده اند و اکنون می دانند شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند به بهانه اینکه بیماری کرونا هنوز ریشه کن نشده به جد به دنبال لغو ادامه مسابقات هستند.

بعد از این کشمکش داغ و جنجالی مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا به طور تلویحی از موافقت خود با شروع مسابقات لیگ برتر سخن گفتند و سهیل مهدی سرپرست مسابقات سازمان لیگ فوتبال هم ابراز امیدواری کرد تا یازدهم مرداد لیگ برتر نوزدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی به پایان برسد.

  اما از روز پنجشنبه این ماجرا ابعاد تازه تری به خود گرفته و برخی از پزشکان تیم های فوتبال علیه از سرگیری رقابت های لیگ برتر مواضع تندی اتخاذ کرده اند.

نگاهی به مصاحبه های پزشکان تیم های مخالف برگزاری انداخته ایم و تا لحظه نوشتن این گزارش پزشک 6 باشگاه لیگ برتری مخالف ادامه برگزاری رقابت ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت 6 پزشک لیگ برتری فوتبال با شروع دوباره مسابقات؛ نمی خواهیم خودکشی کنیم!

مخالفت 6 پزشک لیگ برتری فوتبال با شروع دوباره مسابقات؛ نمی خواهیم خودکشی کنیم!