مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-05-16سياسي

محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت شد


مراسم تودیع شهریار خلیلی، مدیرعامل پیشین شرکت به پرداخت ملت و معارفه محمدرضا نمازی، مدیرعامل جدید این شرکت روز چهارشنبه 24 اردیبهشت با حضور علی حکیم جوادی، - مراسم تودیع شهریار خلیلی، مدیرعامل پیشین شرکت به پرداخت ملت و معارفه محمدرضا نمازی، مدیرعامل جدید این شرکت روز چهارشنبه 24 اردیبهشت با حضور علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فن آوران هوشمند بهسازان فردا و تعدادی از اعضای هیأت مدیره شرکت به پرداخت ملت در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام به پرداخت ملت، مدیرعامل هلدینگ فن آوران هوشمند بهسازان فردا در این مراسم با بیان این که ایام پس از برگزاری مجمع عمومی بهترین موسم برای تغییر و تحولات مدیریتی در شرکت ها است و آغاز سکان داری مدیران جدید است.

حکیم جوادی با اشاره به سهم 2هزار میلیارد تومانی شرکت به پرداخت ملت از سبد درآمدی هلدینگ بهسازان فردا، افزود: آقای نمازی این تجربه و توانمندی را دارند که با حفظ و افزایش سهم بازار به پرداخت به توسعه سبد درآمدی هلدینگ و رشد قیمت سهام به پرداخت در بازار سرمایه کمک کنند.

وی ارزش بازار شرکت به پرداخت را 7هزار میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: به پرداخت ویترین هلدینگ بهسازان برای بانک ملت و مجموعه های بیرون از هلدینگ و بانک است، تا جایی که مجموعه های دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت شد

محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت شد