مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-16اجتماعي

ناشاد از شاد !


حدود سه ماه از همه گیر شدن ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی می گذرد، بلافاصله پس از تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت مجازی و از طریق اپلیکیشن های پیام رسان و صداوسیما آغاز شد.

- ایسنا/خوزستان حدود سه ماه از همه گیر شدن ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی می گذرد، بلافاصله پس از تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت مجازی و از طریق اپلیکیشن های پیام رسان و صداوسیما آغاز شد.

تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش را بر آن داشت که از همه توان و ظرفیت برای تداوم آموزش استفاده کند، برای این کار اقدام به تدریس دانش آموزان از طریق شبکه تلویزیونی آموزش و شبکه چهار و آموزش از طریق پیام رسان ها کرد.

نبود تعامل مستقیم میان دانش آموز و معلم، یک طرفه بودن آموزش، تکراری بودن مباحث درسی برای برخی از دانش آموزان و نبود زمان کافی، از جمله مشکلات مهم آموزش از طریق صدا و سیما بود.

همچنین استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان خارجی به دلیل نداشتن امنیت کافی، مسئولین آموزش و پرورش را بر این داشت که شبکه دانش آموزی بومی تحت عنوان شبکه فراگیر ارتباط معلم با دانش آموز یا شاد را راه اندازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه شاد به صورت رسمی از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور آغاز به کار کرد و حدود 15 میلیون دانش آموز را مخاطب خود قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشاد از شاد !

ناشاد از شاد !