مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-16بين الملل

اشغالگری جدید در کرانه باختری به معنای محال بودن «صلح عربی» با اسراییل است


یکی از سران سازمان آزادی بخش فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد، طرح اشغالگری تل آویو در کرانه باختری موسوم به طرح «الحاق» نه تنها صلح با فلسطین بلکه صلح با کشورهای عربی را محال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صائب عریقات دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اجرای طرح اشغالگری جدید این رژیم در کرانه باختری به معنای محال بودن صلح فلسطین با اسراییل بلکه صلح کشورهای عربی با این رژیم خواهد بود.

عریقات در توییتی نوشت : تصمیم الحاق [بخشی از کرانه باختری به اراضی اشغالی] یک چیز است؛ محال بودن تحقق صلح میان فلسطینی ها و اسراییلی ها و همچنین ممکن نبودن صلح بین کشورهای عربی و اسراییل.

اشاره عریقات، به طرح صلح عربی (به ابتکار عربستان سعودی) است که ریاض آن را در سال 2002 در نشست سالانه سران عرب در بیروت مطرح کرد و بر اساس آن اگر رژیم صهیونیستی تشکیل دولت فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی و خروج از جولان اشغالی (سوریه) را بپذیرد، کشورهای عربی موجودیت این رژیم را به رسمیت خواهند شناخت.

  این مقام فلسطینی به سخنان اخیر عبدالله دوم شاه اردن در گفت وگو با نشریه اشپیگل آلمان اشاره کرد و گفت: هر کس در این حرف من شک دارد، سخنان عبدالله دوم بن حسین را بخوبی بخواند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغالگری جدید در کرانه باختری به معنای محال بودن «صلح عربی» با اسراییل است

اشغالگری جدید در کرانه باختری به معنای محال بودن «صلح عربی» با اسراییل است