مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 13:102020-05-15اجتماعي

توافق برای تعیین تکلیف بیش از 158 رقبه وقفی


در جلسه کارگروه اوقافی شهرداری منطقه ثامن، برای تسریع در تعیین تکلیف بیش از 158 رقبه وقفی اولویت دار در محدوده اجرایی طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی توافق صورت گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی در جلسه کارگروه اوقافی شهرداری منطقه ثامن، برای تسریع در تعیین تکلیف بیش از 158 رقبه وقفی اولویت دار در محدوده اجرایی طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی توافق صورت گرفت.

در این جلسه ضمن توافق بین دو مجموعه مقرر شد که در راستای تسهیل و تسریع در امر انتقال اسناد رقبات وقفی موجود در محدوده طرح اجرایی طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، کار انتقال اسناد بیش از 158 رقبه وقفی دارای اولویت، توسط شهرداری منطقه ثامن صورت پذیرد.

پیش از این رویه انتقال اسناد این موارد به گونه ای بود که پس از شناسایی رقبات دارای اولویت توسط نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و معرفی آن ها به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و اخذ موافقات و تفاهم های لازم، اوقاف نسبت به انتقال اسناد مالکیت آن ها اقدام می کرد که با توجه به وجود برخی چرخه های اداری گاه خود این رویه موجب کندی اجرای برخی طرح ها و پروژه های محدوده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای تعیین تکلیف بیش از 158 رقبه وقفی

توافق برای تعیین تکلیف بیش از 158 رقبه وقفی