مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-15ورزشي

بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص درگذشت فوتبالیست نوجوان؛ برخی ها سواستفاده می کنند


باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانیه ای اعلام کرد خانواده بزرگ و میلیونی باشگاه پرسپولیس ضایعه تلخ درگذشت متین قوسی فوتبالیست نوجوان و استعداد خوب کشورمان را به خانواده این مرحوم و بازماندگان تسلیت می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در بیانیه باشگاه پرسپولیس می خوانیم: خبر درگذشت متین قوسی فوتبالیست نوجوان و استعداد خوب کشورمان باعث تالم و تاثر همه اهالی فوتبال کشورمان شد و خانواده بزرگ و میلیونی باشگاه پرسپولیس هم این ضایعه تلخ را به خانواده این مرحوم و بازماندگان تسلیت می گوید.

ضمن ادای احترام به روح این مرحوم اما برخی از باشگاه ها و اهالی فوتبال در اقدامی عجیب با موج سواری و سوءاستفاده از این واقعه تلخ، خواستار لغو مسابقات لیگ برتر و تعطیلی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند! در این باره این سوال پیش می آید که مگر این مرحوم در زمین فوتبال دچار کرونا شده که برخی ها فوت یک انسان را دستمایه رسیدن به اهداف خود قرار دادند؟ مگر به دلیل درگذشت تعدادی از پزشکان و پرستاران که به راستی مدافعان سلامت هستند بیمارستان ها تعطیل شد؟ در این میان آیا جان رانندگان، کارگران، کارمندان، مشاغل و .

اهمیتی ندارد که مشاغل آنها آغاز به کار کرده و کسی هم این گونه وااسفا سر نداده است؟  آیا نگرانی از ویروس کرونا برای کارگرانی که در کوره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص درگذشت فوتبالیست نوجوان؛ برخی ها سواستفاده می کنند

بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص درگذشت فوتبالیست نوجوان؛ برخی ها سواستفاده می کنند