مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-15سياسي

مشارکت بی نظیر مردم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه نور امید را در جامعه روشن کرد


با صدور فرمان رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ایران اسلامی عطر و بوی جامعه مهدوی گرفت، این کمک های مومنانه در این روزهای خاص نور امید را در جامعه روشن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، حجت الاسلام علی اکبر کیخا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در ملای المهدی زابل، اظهار کرد: امروز اولین نمازجمعه سال جدید در شهرستان زابل برگزار می شود، به جهت اهمیت سلامت جامعه و طبق نظر متخصصین و ستاد ملی مبارزه با کرونا، برای حفظ سلامت جامعه یازده هفته هست که برگزار نشده است، حتی درب حرم های مطهر بسته شد و این بیش از پیش عقلانیت نظام اسلامی را پررنگ تر کرد.

وی ادامه داد: این بیماری جهان را درگیر و دچار مشکلاتی کرده است، گرفتاری هایی داشته اما ایران اسلامی سربلند است، به برکت جمهوری اسلامی، به برکت ولی فقیه که کلامش آرامش را در جامعه ایجاد کرد و یک همدلی و هم زبانی خاصی در جامعه برای مقابله با ویروس کرونا شکل گرفت، همه حول محور ستاد ملی مبارزه با کرونا حرکت کردند، پزشکان و پرستاران تنها نماندند، نیروهای مسلح، بسیجیان، دانشجویان، طلاب و همه مردم جهادی وارد میدان شدند و صحنه های روزهای دفاع مقدس تداعی شد.

امام جمعه زابل افزود: با صدور فرمان رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ایران اسلامی عطر و بوی جامعه مهدوی گرفت، این کمک های مومنانه در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بی نظیر مردم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه نور امید را در جامعه روشن کرد

مشارکت بی نظیر مردم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه نور امید را در جامعه روشن کرد