مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-15سياسي

تصمیم گیری سریع درباره بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی ضروری است


نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت تصمیم گیری سریع در زمینه بازگشایی مساجد با توجه به مشخص نبودن پایان زمان ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: - باید از نظر کارشناسان دینی و علما استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در پیام جمعه که بدون حضور نمازگزاران در مصلای امام خمینی (ره) رشت انجام شد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جلسه ویدئو کنفرانس با ستاد ملی کرونا و تأکید بر اهمیت شب های قدر و دعا و نیایش، اظهار کرد: ایشان تأکید کردند اگر قواعد سختگیرانه اتخاذ شود قطعاً مردم مؤمن و مسجدی بهتر از دیگران به این قواعد عمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع در دو شب قدر گذشته به صورت عینی در مساجد، مصلاها و اماکن مذهبی از سوی مردم مؤمن و خداجو و اهل مسجد مشاهده شد، گفت: دیدیم که اهل مسجد بهتر از سایرین به پروتکل های بهداشتی عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نیازهای معنوی مردم، افزود: خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت به این مطالبه رهبری پاسخ داده و شرایط بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی را در شب های قدر فراهم کردند باید تأکید کنیم که این مسئولان باید به همه مطالبات رهبری و مردم پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری سریع درباره بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی ضروری است

تصمیم گیری سریع درباره بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی ضروری است