مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-15سياسي

«شب قدر» در خانه خدا را گشود


مراسم احیای شب قدر با رعایت فاصله اجتماعی در برخی از مساجد و حسینیه ها که امکان اجرای فاصله های اجتماعی را داشتند در همدان برگزار شد.

- خبرگزاری فارس-همدان: همه از ویروس منحوس کرونا متنفریم، ویروسی که با فاصله هم معنی است، اجتماع را برنمی تابد و جماعت را نمی پسندند، به هر دری می زند تا قربانی بیشتری بگیرد، ویروسی که مراکز فرهنگی را بست و مساجد را هم به تعطیلی کشاند.

از زمانی که مساجد تعطیل شد و ماه مبارک رمضان از راه رسید، همه نگران شب های قدر بودند، خیلی ها کلی حرف جمع کرده بودند که در این شب که درهای رحمت الهی باز می شود، با خالق هستی در میان بگذارند، قرآن به سر بگیرند و طلب عفو کنند.

در ابتدا خبری از بازگشایی مساجد نبود، اما کم کم وزارت بهداشت اعلام کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان برخی از مساجد را بازگشایی کرد تا مراسم شب قدر برگزار شود.

دوربین ها و فضای مجازی هم به کار آمدند تا شب احیا را برگزار کنند، بنابراین در مراکز مقدسه مستقر و از تلویزیون و گوشی های همراه، راهی خانه ها شدند، اما همچنان برخی ترجیح می دهند بر ستون میانه سرسرای مسجد تکیه بزنند و در جمع بندگانی اهل توبه و استغفار روی بر آسمان بگردانند و از صاحبخانه طلب مغفرت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شب قدر» در خانه خدا را گشود

«شب قدر» در خانه خدا را گشود