مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-15ورزشي

مخالفت شدید باشگاه قشقایی با شروع مسابقات فوتبال


مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: شاید قهرمانی برای مدیران چند تیم در لیگ اهمیت داشته باشد تا جایی که حاضرهستند سلامتی بازیکنان را در مرحله دوم قرار دهند.

- اشکان نجف پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری مسابقات فوتبال اظهار داشت: در حال حاضر بیماری کرونا درمانی ندارد و تنها راه درمانش قرنطینه خانگی و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

البته این ویروس مشکلات اقتصادی فروانی را برای کشورها به وجود آورده است و با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا مشکلات اقتصادی ایران بیشتر از سایر کشورها است.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز ادامه داد:  شرایط اقتصادی در این روزها باعث شده که مردم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به سرکار خود بازگردند اما داستان حضور مردم در سرکار با فعالیت های ورزشی به خصوص فوتبال متفاوت است.

وی افزود: ورزش برای شادی نشاط و سلامتی جامعه است و با توجه به فراگیری فوتبال در سطح جهان این ورزش برای نشاط روحی جامعه بسیار مفید و به سلامتی روح جسم انسان کمک می کند اما تصمیم گیری عجولانه مسئولان ورزش و بهداشت درمان  برای شروع مسابقات فوتبال نه تنها کمکی به جامعه نمی کند بلکه به شیوع و همه گیر شدن این ویروس کمک می کند چون بعضی از شهرها در وضعیت قرمز قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شدید باشگاه قشقایی با شروع مسابقات فوتبال

مخالفت شدید باشگاه قشقایی با شروع مسابقات فوتبال