مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 01:052020-05-14سياسي

مرثیه های «شبیه علی(ع)» و مخاطب جهانی/ تعزیه هایی که هنوز تازه است


مرشد میرزاعلی دبیر سوگواره «شبیه علی(ع)» که همزمان با شب های قدر در حوزه هنری برگزار می شود با اشاره به استقبال مخاطبان از این رویداد آنلاین، - مرشد میرزاعلی دبیر سوگواره شبیه علی(ع) که همزمان با شب های قدر در حوزه هنری برگزار می شود با اشاره به استقبال مخاطبان از این رویداد آنلاین، درباره جزییات برگزاری آن توضیحاتی ارائه کرد.

مرشد محسن میرزاعلی دبیر نخستین سوگواره مجلس خوانی شبیه علی(ع) که همزمان با شب های قدر و به شکل آنلاین در حوزه هنری در حال برگزاری است، درباره این رویداد به خبرنگار مهر گفت: با آمدن بحران کرونا همانطور که شاهد هستیم اتفاقات بدی برای خیلی از کسب و کارها خصوصاً هنرمندانی که تمام امرار معاششان از طریق اجرای تئاتر و برپایی برنامه ها و مراسم های فرهنگی و هنری بوده، رخ داده است.

سرگرمی مردم هم البته بعد از تلفن همراه، دیدن فیلم در سینما یا تماشای تئاتر و یا حضور در کنسرت های موسیقی بود که این بحران باعث شده از تمام این سرگرمی ها محروم شوند.

وی ادامه داد: همچنین بسیاری دیگر از مردم و قشر مذهبی در طول تاریخ علاقه مند به دیدن هنرهای آیینی بوده اند که خصوصاً در عصر جدید دیدن تعزیه، نقالی و پرده خوانی از سرگرمی های مهم مردم ما بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرثیه های «شبیه علی(ع)» و مخاطب جهانی/ تعزیه هایی که هنوز تازه است

مرثیه های «شبیه علی(ع)» و مخاطب جهانی/ تعزیه هایی که هنوز تازه است