مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 17:502020-05-14سياسي

ضرورت تشکیل مجمع خیرین زائران غیر ایرانی برای ساماندهی آنان


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی حضور خیرین و بخش خصوصی در ساماندهی و خدمت رسانی به زائران غیر ایرانی را بسیار تاثیر گذار خواند و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق براتی امروز در نشست کارگروه زائران غیرایرانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، روند افزایشی ورود زائران غیر ایرانی برای زیارت بارگاه منور رضوی قطع شد و نتوانستیم در این ایام پذیرای زائران غیر ایرانی در مشهد باشیم.

وی افزود: در سال گذشته نحوه خدمت رسانی به زائران غیر ایرانی توسط دستگاه های مسؤول به نحو مطلوبی انجام شد که این هماهنگی جای تقدیر دارد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به لزوم برنامه ریزی مناسب در سال جدید برای استقبال از زائران غیر ایرانی، خاطرنشان کرد: ان شاءالله با از بین رفتن ویروس منحوس کرونا شاهد حضور گسترده زائران به خصوص زائران غیر ایرانی برایزیارت بارگاه منور رضوی خواهیم بود.

براتی اضافه کرد: در این راستا ضروریست از هم اکنون برنامه مدونی با هماهنگی دستگاه های مسؤول تهیه و تدوین شود تا با از بین رفتن این ویروس و در صورت به وجود آمدن شرایط مناسب زمینه های پذیرایی از زائران از قبل مهیا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل مجمع خیرین زائران غیر ایرانی برای ساماندهی آنان

ضرورت تشکیل مجمع خیرین زائران غیر ایرانی برای ساماندهی آنان