مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 17:002020-05-14اقتصادي

کارخانه نوآوری گرگان نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است


رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: برای احداث یک کارخانه نوآوری با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان آغاز شده که برای تکمیل این طرح، حدود 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، مهدی غفاری در نشست با مجمع نمایندگان منتخب استان، اظهارکرد: باید زمینه حمایت از استارتاپ ها در استان فراهم شود تا بتوانند تولید ثروت کنند.

وی با اشاره به کمبود فضای کالبدی برای فعالیت پارک در استان افزود: 43 پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد که 642 هزار مترمربع فضای کالبدی دارند و 462 هزار مترمربع هم از سوی بخش خصوصی ایجاد شده است.

غفاری گفت: با احتساب سرانه جمعیت در استان باید بیش از 14 هزار و 600 مترمربع فضای کالبدی داشته باشیم، اما اکنون فقط هزار و 600 مترمربع فضا داریم.

وی تاکید کرد: استان گلستان تنها استانی است که پارک علم و فناوری آن در مرکز استان هیچ جایی ندارد؛ ایجاد یک بستر در گرگان برای پارک علم و فناوری بسیار مهم است.

رییس پارک علم و فناوری گلستان در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت و ایجاد یک تحول اساسی در بودجه سالیانه پارک علم و فناوری استان، گفت: مجموع بودجه سالانه پارک علم و فناوری گلستان از میانگین بودجه سالانه سایر پارک ها در کشور بسیار پایین تر است؛ به گونه ای که از این حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری گرگان نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است

کارخانه نوآوری گرگان نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است