مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 16:052020-05-14اقتصادي

سبد کالا و بسته سلامت برای کارکنان شهرداری خاش


به منظور تکریم و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان روزه دار شهرداری، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، سبد کالای رمضان و نیز بسته سلامت در اختیار تمامی کارکنان قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تکریم و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان روزه دار شهرداری، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، سبد کالای رمضان و نیز بسته سلامت در اختیار تمامی کارکنان قرار گرفت.

عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با ایسنا افزود: بهره گیری از برندهای معتبر مواد غذایی و خرید از مراکز معتبر فروش از جمله اقدامات صورت گرفته برای تهیه و توزیع هرچه بهتر سبد کالای رمضان شهرداری خاش است.

وی بیان کرد: ارزش هر سبد کالا و سلامت چیزی در حدود 500 هزار تومان است.

شهردار خاش اضافه کرد: به منظور سلامت نیروهای خدمات شهری و پاکبانان نیز در این مدت روزانه ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی در بین آنان توزیع شده است.

تمندانی ادامه داد: همزمان با شیوع کرونا از اوایل اسفندماه سال گذشته مدیریت شهری خاش در اولین اقدام برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به این بیماری با نصب بنر بر روی تابلوهای محیطی اطلاع رسانی و آموزش در خصوص رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای مجازی را در دستور کار قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد کالا و بسته سلامت برای کارکنان شهرداری خاش

سبد کالا و بسته سلامت برای کارکنان شهرداری خاش