مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-14اجتماعي

71 درصد مدارس غیردولتی استان اردبیل فاقد سامانه گرمایشی استاندارد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احمد ناصری روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پروش استان اردبیل در سال 1399 افزود: 526 مدرسه و مرکز آموزشی غیردولتی استان برابر قانون باید به سامانه گرمایشی پکیج با ایمنی بالا و استاندارد مجهز شده و بخاری نفتی و گازی از این مدارس برچیده شود.

وی بیان کرد: تاکنون 150 مورد از این مدارس به سامانه گرمایشی استاندارد و ایمن مجهز شده و روند استانداردسازی سامانه گرمایشی این مدارس با کُندی پیش رفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: پیش از این 1.

5 سال برای استانداردسازی سامانه گرمایشی به موسسان این مدارس و مراکز آموزشی مهلت داده شده بود ولی روند کار آنها تاکنون کند بوده است.

وی افزود: موسسان 376 مدرسه و مراکز آموزشی غیردولتی فاقد سامانه گرمایشی استاندارد استان اردبیل تا 31 شهریورماه امسال فرصت دارند تا نسبت به استانداردسازی سامانه های گرمایشی خود اقدام کنند.

ناصری با اشاره به بررسی شرایط استانداردسازی این مدارس در جلسات شورای آموزش و پرورش استان تا پایان نیمه نخست امسال اظهار کرد: موسسان این مدارس برای استانداردسازی می توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وی خواستار تعیین ترتیب زمانی برای تک تک مدارس فاقد سامانه استاندارد گرمایشی استان اردبیل شد و گفت: تمدید مجوز فعالیت این مدارس بدون سامانه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 درصد مدارس غیردولتی استان اردبیل فاقد سامانه گرمایشی استاندارد است

71 درصد مدارس غیردولتی استان اردبیل فاقد سامانه گرمایشی استاندارد است