مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-14سياسي

کتابخانه شفت همچنان فاقد فضای مستقل مصوبه ای که محقق نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فرماندار شفت ظهر پنجشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شفت در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: کتابخانه شناسنامه هویتی هر منطقه محسوب می شود.

سید محسن موسوی با بیان اینکه فضای فیزیکی کتابخانه باید با توجه به بافت جمعیتی هر منطقه باشد، افزود: فضای فیزیکی کتابخانه شهر شفت مناسب نبوده و باید فضایی مناسب با بافت جمعیتی این شهرستان تهیه شود.

فرماندار شفت با تأکید بر لزوم قرار گرفتن کتابخانه در بافت مرکزی شهر، گفت: کتابخانه ها باید از نظر شکل و ساختار نیز مناسب با فرهنگ هر منطقه طراحی و ساخته شوند.

وی با بیان اینکه کتابخانه یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آیندگان است، تصریح کرد: باید برنامه ریزی و اقدامات خوبی در این زمینه در شهر شفت انجام شود.

موسوی با اشاره به پرداخت نیم درصد شهرداری به کتابخانه ها برای انجام هزینه های جاری و با بیان اینکه شهرداری شفت در این زمینه وضعیت مطلوبی ندارد، تأکید کرد: شهرداری شفت باید یک زمان مشخص را برای پرداخت این مبلغ باید تعیین کنند.

عقب ماندگی شهرداری شفت در زمینه پرداخت نیم درصد رییس کتابخانه های عمومی شفت نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت سه کتابخانه شهری و روستایی در این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه کتابخانه شهید چمران شفت به عنوان کتابخانه مرکزی دارای فضای فیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه شفت همچنان فاقد فضای مستقل مصوبه ای که محقق نشد

کتابخانه شفت همچنان فاقد فضای مستقل مصوبه ای که محقق نشد