مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-14سياسي

اقدام کریمانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و آستان قدس در لوداب+تصاویر


از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با هدف کمک و خدمات رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده در مقابله با ویروس کرونا با پخش بسته های معیشتی در بین روستا ییان نیازمند و محروم لوداب انجام گرفت.

- محسن عادلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لوداب گفت: مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با هدف کمک و خدمات رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده در مقابله با ویروس کرونا با پخش بسته های معیشتی در بین روستا ییان نیازمند و محروم لوداب انجام گرفت.

 عادلی افزود: این رزمایش در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

 نماینده جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که محتوای بسته های غذایی چگونه و چه کسانی تهیه کرده اند، گفت: با همکاری و همراهی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بخشداری و دهیاری های بخش لوداب این بسته ها جمع آوری شد و امروز در اختیار نیازمندان منطقه قرار گرفت.

  وی در ادامه صحبت های خود گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و رابطین جبهه فرهنگی در بخش لوداب خانوار های محروم و نیازمند شناسایی شده و بسته های کمک غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مرغ، عدس و ماسک به دست آن ها خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام کریمانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و آستان قدس در لوداب+تصاویر

اقدام کریمانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و آستان قدس در لوداب+تصاویر