مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 09:252020-05-14اقتصادي

طرح های مدیریت صادرات جنوب کرمان امسال به بهره برداری می رسد


محمدجواد فدایی روز پنجشنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات استان کرمان افزود: بحث پایانه صادراتی جیرفت، مرکز خدمات صادرات جنوب کرمان با مشارکت موسسه ملل و مرز صادراتی جیرفت به علت کرونا معطل مانده که هرسه باید امسال به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی ما و ممنوع بودن واردات عراق پیگیری می شود ، گفت: نتیجه مکاتبه استانداری کرمان در مورد خرید حمایتی محصولات صادراتی جنوب کرمان رسما به استان ابلاغ نشده و اکنون خرید توافقی توسط تعاون روستایی انجام می شود.

استاندار کرمان بیان داشت: محصولات صادراتی جنوب کرمان اکنون در استان ها توزیع می شود اما خرید حمایتی دولت که دنبال آن بودیم تاکنون به استان ابلاغ نشده است.

وی اظهار داشت: کشاورزان دنبال غرفه عرضه مستقیم محصولات در تهران بودند که این خواسته آنان تاثیر بر عرضه به صورت مستقیم به بازار مصرف داشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه وزرات کشور تاکید داشت که این غرفه ها با محوریت تعاون روستایی برگزار شود گفت: تمامی تولید کنندگان توان صاردات را ندارد و یک شرکت باید آن را برعهده بگیرد.

فدایی گفت: کارگروه توسعه صادرات صنایع دستی با دبیری سازمان صمت استان و عضویت اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی کرمان تشکیل شود که وضعیت صادرات استان کرمان را بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های مدیریت صادرات جنوب کرمان امسال به بهره برداری می رسد

طرح های مدیریت صادرات جنوب کرمان امسال به بهره برداری می رسد