مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-05-14اقتصادي

نقش مهم سایت صنایع دستی در تولید آثار هنری در آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بهره برداری از سایت تخصصی صنایع دستی استان، نقش مهمی در تجمیع فعالیت های هنری و صنعتی ایفا خواهد کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بهره برداری از سایت تخصصی صنایع دستی استان، نقش مهمی در تجمیع فعالیت های هنری و صنعتی ایفا خواهد کرد.

جواد رحمتی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه در دست اجرای سایت صنایع دستی قزلجه میدان، بر تسریع در روند آماده سازی زیرساخت های این سایت تاکید کرد و گفت: همکاری منظم دستگاه های مسئول در این زمینه ضروری است.

وی فعالیت گسترده و متمرکز هنرمندان و همچنین افزایش تولید محصولات هنری و صنعتی را از دیگر مزایای بهره برداری از سایت تخصصی صنایع دستی قزلجه میدان برشمرد و عنوان کرد: دستگاه های مسئول همچون میراث فرهنگی فرهنگی و شرکت شهرک های صنعتی استان، اقدامات لازم برای رفع مشکلات زیرساختی این سایت و تسریع در روند اجرا را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تلاش همه جانبه دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد برای افزایش سرانه فرهنگی در استان ابراز کرد: مشارکت دادن هرچه بیشتر مردم در اجرای پروژه های مختلف و بویژه پروژه های فرهنگی، امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم سایت صنایع دستی در تولید آثار هنری در آذربایجان شرقی

نقش مهم سایت صنایع دستی در تولید آثار هنری در آذربایجان شرقی