مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-05-14اقتصادي

اولویت اقتصادی فارس حمایت از بنگاه های اقتصادی است


اولویت های اقتصادی ما اشتغال و حمایت از بنگاه های اقتصادی؛ تقویت ظرفیت تولید و حل مشکلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عنایت آله رحیمی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی فارس با گرامی داشت ایام شبهای قدر و ابراز امیدواری برای تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری و تاکید رهبری در جهش تولید گفت: کارگروه های مختلفی برای هموار کردن بستر تولید فعال است و باید از این فعالیت ها نتیجه ملموس به دست آوریم.

وی خاطر نشان کرد: اولویت های اقتصادی ما اشتغال و حمایت از بنگاه های اقتصادی؛ تقویت ظرفیت تولید و حل مشکلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا است که در این زمینه باید از تسهیلات دولت بهره گیری کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه در برنامه اشتغال سال 99 ایجاد 53 هزار شغل در استان پیش بینی شده اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده نرخ فلاکت در فارس جز بهترین هاست که نشان از فعالیت مؤثر دستگاه ها دارد و نگفتن این فعالیت ها ظلم بر نظام و دولت است.

رحیمی با بیان اینکه عده ای تلاش دارند تا سطح انتظارات را بالا ببرند گفت: در بیشتر زمینه ها دست آورده ای خوبی داشته ایم و در این خصوص دستگاه های باید از انفعال اطلاع رسانی خارج شوند و در مقابل اطلاعات ناقص منتشر شده و علی رغم تنگناها اعلام کنند که نظام بیکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اقتصادی فارس حمایت از بنگاه های اقتصادی است

اولویت اقتصادی فارس حمایت از بنگاه های اقتصادی است