مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-05-14اجتماعي

در سال جاری همه مدارس هرمزگان به اینترنت وصل می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از خرید دوهزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات مورد نیاز، برای اینترنت دارکردن همه مدارس روستایی هرمزگان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از خرید دوهزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات مورد نیاز، برای اینترنت دارکردن همه مدارس روستایی هرمزگان در سال جاری خبر داد.

موسی دادی زاده سرخایی صبح امروز(25 اردیبهشت ماه) در جمع کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، گفت: در سال گذشته مشکل 235 مدرسه استان هرمزگان در مسائل آب و برق حل شد و دارای امتیاز آب و برق شدند و پیگیر وصل انشعاب آب 42 مدرسه و برق دار کردن 64 مدرسه دیگر در سال جاری هستیم.

وی افزود: اولویت کاری سال جدید آموزش و پرورش هرمزگان اینترنت دار کردن همه مدارس روستایی استان است که خدمات اینترنت از اپراتورهای مختلف در آنجا ارائه می شود.

دادی زاده تصریح کرد: دوهزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات مورد نیاز، برای اینترنت دار کردن همه مدارس روستایی هرمزگان مورد نیاز است که به دنبال تحقق این هدف باید تلاش کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید از فضای مجازی و اینترنت به نحو مطلوبی در راستای تدریس و رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی بهره جست پس نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری همه مدارس هرمزگان به اینترنت وصل می شوند

در سال جاری همه مدارس هرمزگان به اینترنت وصل می شوند