مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-14سياسي

نگاه مردم به شهرداری تبریز نسبت به چهار سال قبل تغییر کرده است


نگاه مردم به مجموعه شهرداری و شورای شهر تبریز نسبت به چهار سال گذشته تغییر یافته است که این تغییر نگرش به خاطر تلاش کارکنان در خدمت رسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج شهین باهر در جلسه مدیران شهرداری تبریز با بیان اینکه سیستم شهرداری با توجه به نیاز مجموعه و تخصص و سابقه افراد اقدام به نصب مدیران می کند، ادامه داد: خدمات شهرداران و مدیران شهری سال های سال در اذهان عموم باقی می ماند و چه بسا زمانی برسد که خود ما نیز در سال های آتی از امکانات و تجهیزات شهر استفاده کنیم و به همین خاطر امروز نیازمند مدیریت اصولی در ارائه خدمات شهری هستیم.

شهردار تبریز، با اشاره به طرح کاشت یک میلیون اصله نهال ادامه داد: در کنار این اقدام مهم، با تملک 50 هکتار از باغات قدیمی تبریز، در آینده نزدیک شاهد افزایش فضای سبز و امکان کاشت نهال در همین باغات خواهیم بود.

شهین باهر شیوع ویروس کرونا را عامل تأخیر در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری در سال جاری معرفی کرده و یادآور شد: هرچند شیوع این بیماری شهرداری تبریز را در اجرای پروژه های پیش بینی شده عقب انداخت، ولی با تلاش همکاران این تأخیر را جبران می کنیم.

او ادامه داد: امسال آخرین سال شورای پنجم شهر است و ضرورت دارد که زحمات چند ساله شورا و شهرداری شکوفا شده و به نتیجه برسد و تقدیم شهروندان شریف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مردم به شهرداری تبریز نسبت به چهار سال قبل تغییر کرده است

نگاه مردم به شهرداری تبریز نسبت به چهار سال قبل تغییر کرده است