مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-14اجتماعي

گیلانی ها بالاترین متقاضیان فرزندخواندگی در کشور/ علاقمندی به نوزادان دختر


مدیرکل بهزیستی گیلان، این استان را در زمره استان هایی دانست که میزان شیوع ناباروری در آن نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و تصریح کرد: این موضوع باعث شده درصد متقاضیان فرزندخواندگی به نسبت بالاتر باشد و لذا دوره انتظار برای فرزندپذیری طولانی تر می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، این استان را در زمره استان هایی دانست که میزان شیوع ناباروری در آن نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و تصریح کرد: این موضوع باعث شده درصد متقاضیان فرزندخواندگی به نسبت بالاتر باشد و لذا دوره انتظار برای فرزندپذیری طولانی تر می شود.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر 253 کودک در 21 خانه کودک و نوجوان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان هستند، اظهار کرد: 60 درصد این کودکان پسر و مابقی دختر هستند.

وی با اشاره به قابلیت فرزندخواندگی کودکان بهزیستی، افزود: در مجموع تنها پنج درصد کودکان شرایط فرزندخواندگی را دارند که جزو فرزندان بی سرپرست محسوب می شوند.

از میان سایر کودکان بدسرپرست و یا فاقد سرپرست موثر نیز معمولا تعداد معدودی شرایط به حضانت سپردن تحت عنوان فرزندخواندگی را پیدا می کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان، کلیه موارد واگذاری فرزندان را مشروط به صدور حکم قضایی دانست و گفت: به خانواده های متقاضی با رعایت اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانی ها بالاترین متقاضیان فرزندخواندگی در کشور/ علاقمندی به نوزادان دختر

گیلانی ها بالاترین متقاضیان فرزندخواندگی در کشور/ علاقمندی به نوزادان دختر