مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-05-13سياسي

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در 196 مدرسه غیردولتی خراسان جنوبی


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: رزمایش کمک مومنانه در 196 مدرسه غیردولتی و هیئت امنایی استان اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: رزمایش کمک مومنانه در 196 مدرسه غیردولتی و هیئت امنایی استان اجرا می شود.

محمدعلی واقعی، امروز پنج شنبه 25 اردیبهشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه برای کاهش بخشی ازاثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی اظهار کرد: بر اساس این طرح از ظرفیت مدارس و مراکز غیردولتی، هیأت امنایی و حوزه مشارکت های مردمی بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی وی، هدف از اجرای این طرح را کاهش فشار اقتصادی بر خانواده های بی بضاعت و تکریم و امیدبخشی در بحران ناشی از بیماری کووید 19 دانست و افزود: این طرح در راستای جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازمان دهی کمک های مردمی با در نظر گرفتن آسیب های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در این طرح به دنبال تأمین مایحتاج ضروری دانش آموزان و افراد آسیب پذیر جامعه با محوریت اطعام و افطاری دادن به مستمندان و نیازمندان و تهیه اقلام بهداشتی به خصوص در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در 196 مدرسه غیردولتی خراسان جنوبی

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در 196 مدرسه غیردولتی خراسان جنوبی