مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 23:452020-05-13سياسي

هنرمند فلسطینی: تعیین روز جهانی قدس تصحیح جهت قطب نما به سمت فلسطین بود


یک هنرمند فلسطینی اعلام کرد، قدرت معنوی امام خمینی از وی یک رهبر سیاسی متمایز برای حمایت از مسایل امت اسلام و مهمترین آنها مسأله قدس ساخت و اعلام روز جهانی قدس، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نقاش فلسطینی شادی ابوالقمبز از جمله کسانی است که هنر خود را در راه حمایت از مقاومت به کار گرفته است.

وی در اکتبر 1976 در شهر غزه متولد و در منطقه شجاعیه با فرهنگ مبارزه علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی بزرگ شد.

شادی مانند بیشتر اهالی نوار غزه در انتفاضه، جهاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی شرکت داشته و به شیوه های مختلف از جمله هنر تجسمی به مقابله با این رژیم پرداخته است.

وی به صورت علمی اصول هنر تجسمی را فرا گرفت و حب به وطن و دفاع از سرزمین باعث شد در سن کم به جنبش جهاد اسلامی فلسطین ملحق شود و به مبارزه خود ادامه دهد تا آنکه در سال 2012 به همراه برخی از رفقای خود جنبش صابرین برای دفاع از فلسطین را تشکیل داد.

عشق او به آزادی و جهاد و نیز عشق به محور مقاومت از ایران تا لبنان، یمن، سوریه و از عراق تا فلسطین و بحرین باعث شد از هنر خود برای به تصویر کشیدن شهدا، اسرا و آزادگان در سرتاسر جهان استفاده کند.

متن زیر گفت وگو با این هنرمند فلسطینی به مناسبت روز جهانی قدس است: سوال: رابطه هنر با بعد انقلابی روز جهانی قدس چیست؟ پاسخ: قدس، موضوعی محوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند فلسطینی: تعیین روز جهانی قدس تصحیح جهت قطب نما به سمت فلسطین بود

هنرمند فلسطینی: تعیین روز جهانی قدس تصحیح جهت قطب نما به سمت فلسطین بود