مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 23:302020-05-13سياسي

اولویت آموزش مجازی باید حفظ کیفیت تحصیلی باشد


کیفیت آموزشی در شرایطی که آموزش عالی کشور فعالیت خود را بر مبنای فضای مجازی دنبال می کند باید اولویت مراکز علمی باشد چراکه این نوع آموزش تجربه ای جدید در تعلیم و تربیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، تعلیم و تربیت در نظام آموزشی کشور به واسطه این که به طور مستقیم بر آینده جامعه تأثیر می گذارد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مقام معظم رهبری نیز بر کیفیت آموزشی و رشد علمی کشور در بیانات مختلف خود تأکید فرموده اند، همچنین در بیانیه گام دوم انقلاب نیز توصیه های مقام معظم رهبری درباره کیفیت آموزشی، پژوهش و تحقیقات و رشد علم و فناوری نشان از اهمیت این بخش دارد که باید دستگاه های متولی در این زمینه تلاش مضاعف و همت مضاعف داشته باشند.

اگر کیفیت آموزش در تحصیل دانشجویان به معنای واقعی و بر اساس استانداردهای لازم انجام شود، بدون شک در مدت زمان کوتاهی شاهد شکوفایی و رسیدن به دستاوردهای علمی قابل توجهی از سوی نیروی انسانی متخصص خواهیم بود در حال حاضر که آموزش های مجازی به واسطه بیماری کرونا رونق یافته است باید کیفیت این نوع آموزش نیز مورد توجه قرار گیرد.

  برای بررسی کیفی برگزاری آموزش مجازی در دانشگاه ها با تعدادی از روسای دانشگاه ها و معاونان آموزشی گفت و گو کردیم که شنیدن صحبت های آنها خالی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت آموزش مجازی باید حفظ کیفیت تحصیلی باشد

اولویت آموزش مجازی باید حفظ کیفیت تحصیلی باشد