مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-05-13اجتماعي

عملیات تخریب ساختمان 6 طبقه خرمشهر آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز و در پی آیین تحویل کلید 48 واحد مسکونی مهر خرمشهر به ساکنان ساختمان 6 طبقه خرمشهر، عملیات تخریب این ساختمان فرسوده با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و برخی از مسئولان محلی خرمشهر آغاز شد.

شهردار خرمشهر در این آیین اظهار کرد: ساختمان 6 طبقه، پنج هزار و 400 مترمربع اسکلت فلزی با 60 سال قدمت دارد و فرسودگی توسط کارشناس دادگستری خرمشهر به شهرداری اعلام شده که پس از تخلیه کامل، این ساختمان اکنون آماده تخریب است.

داوود دارابی مدت زمان پیش بینی شده برای تخریب کامل ساختمان 6 طبقه را سه تا چهار ماه پیش بینی کرد و گفت: پیش بینی می شود تخریب این ساختمان سه تا چهار ماه طول بکشد و تخریب از بالاترین قسمت شروع می شود و با برداشته شدن سقف ها و دیوارها با رسیدن به ارتفاعی مشخص، عملیات تخریب با بیل مکانیکی انجام می شود.

بنا به گفته وی زمین این ساختمان به حوزه خدمات شهری برای انجام فضای سبز و مجتمع ورزشی تحویل داده می شود.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در آیین آغاز عملیات تخریب ساختمان 6 طبقه گفت: ساختمان معروف به 6 طبقه خرمشهر هیچکدام از استانداردهای لازم را نداشته است و خانواده هایی که در این ساختمان زندگی می کردند از لحاظ مالی مستضعف بودند که به یاری خدا این خانواده ها صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تخریب ساختمان 6 طبقه خرمشهر آغاز شد

عملیات تخریب ساختمان 6 طبقه خرمشهر آغاز شد