مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 15:202020-05-13اقتصادي

جریان ممنوعیت واردات لپ تاپ چه بود؟


جریان ممنوعیت واردات لپ تاپ چه بود که خبر آغاز ثبت سفارش آن نیز خبرساز شد؟ و خبر ممنوعیت واردات این دستگاه چه پیامدهای منفی در بازار کامپیوتر ایجاد کرد؟ - جریان ممنوعیت واردات لپ تاپ چه بود که خبر آغاز ثبت سفارش آن نیز خبرساز شد؟ و خبر ممنوعیت واردات این دستگاه چه پیامدهای منفی در بازار کامپیوتر ایجاد کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: بتازگی خبری منتشر شد مبنی بر این که واردات لپ تاپ آزاد شد.

این خبر را رسانه ها از قول رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه ای منتشر کردند اما جریان ممنوعیت واردات لپ تاپ چه بود که خبر آغاز ثبت سفارش آن نیز خبرساز شد؟ و خبر ممنوعیت واردات این دستگاه چه پیامدهای منفی در بازار کامپیوتر ایجاد کرد؟ در این باره به سراغ محمدرضا فرجی، رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه ای و چند نفر از فعالان این عرصه رفتیم و نظر آنها را نیز جویا شدیم.

واردات تا دو هفته دیگر به نظر می رسد اشتباه سهوی در وزارت صمت رخ داده و واردات لپ تاپ در لیست کالاهای ممنوعه وارداتی قرار گرفته بود که با رفع آن ثبت سفارش واردات لپ تاپ آغاز شد از این رو امیدواریم واردات و ترخیص کالا از 15 روز آینده به جریان افتد.

محمدرضا فرجی رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه ای با بیان مطلب فوق به ایران گفت: البته گویا برخی هم مدعی شده اند که می توانیم ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان ممنوعیت واردات لپ تاپ چه بود؟

جریان ممنوعیت واردات لپ تاپ چه بود؟