مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-05-13اقتصادي

240 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک تزریق شد


استاندار مرکزی از تخصیص 240 میلیارد تومان به منظور تکمیل بیمارستان ولی عصر اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید علی آقازاده عصر امروز در نخستین نشست شورای اداری استان در سال جاری اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید بر اساس هدفگذاری نام سال جهش تولید از تمام ظرفیت های موجود که تاکنون مغفول مانده در راستای خودکفایی کشور و به تبع آن در استان ، بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر هم پوشانی و تعامل سایر دستگاه های اجرایی در انجام اقدامات  افزود: برنامه ریزی های لازم در این  راستا صورت گرفته و در شهرستانها نیز باید فرمانداران تمام فعالیت ها را بر مبنای و موافقت رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری انجام دهند.

  نماینده عالی دولت در استان ضمن تبریک به منتخبین مجلس یازدهم در خانه ملت گفت: به واسطه تعامل نماینده ولی فقیه مدیران دستگاه های اجرایی و مجمع نمایندگان،  استان به لحاظ شرایط اقتصادی و رفع موانع تولید وضعیت خوبی داشت که امید است با تعامل و همدلی دستگاه های اجرایی  با منتخبین مجلس یازدهم شاهد پیشرفت های بیشتر استان در تمامی زمینه ها باشیم.

آقازاده تاکید کرد: طی چهار سال گذشته مجمع نمایندگان استان تعامل و ارتباط مناسبی با مدیران دستگاه های اجرایی داشتند و از این رو شاهد توسعه، پیشرفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک تزریق شد

240 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک تزریق شد