مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-05-13اقتصادي

احداث 3 پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی در مسیر آستارا-تالش


رییس اداره منابع طبیعی و آب خیزداری شهرستان آستارا از احداث سه پایگاه حفاظت از اراضی جنگلی در مسیر آستارا-تالش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سیده نسرین غزنوی عصر امروز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پاسگاه های بازرسی قلعه، کوته کومه و چلوند به امکانات رصد و پایش تجهیز شده اند، اما در بخش مانیتورینگ با مشکل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا طی روزهای اخیر در منطقه سوهای لوندویل و بهارستان چهار قاچاق چی چوب با ادوات دستگیر کرده اند، گفت: به افراد سابقه دار این حوزه نباید اجازه سکونت داد، چراکه ممکن است دوباره به تخریب جنگل و اراضی طبیعی اقدام کنند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا با اشاره به احدث یک پاسگاه عملیاتی در منطقه اسپینه تصریح کرد: ساخت و استوارسازی سه پاسگاه دیگر در مسیر آستارا-تالش در دستور کار قرار گرفته است که به لحاظ تأمین نیروی انسانی موردنیاز پاسگاه ها با کمبود مواجه هستیم.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه شهرستان آستارا به یک انبار کشف کالای قاچاق نیاز دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3 پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی در مسیر آستارا-تالش

احداث 3 پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی در مسیر آستارا-تالش