مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-05-13بين الملل

کمیته مجلس اعیان انگلیس رژیم صهیونیستی را به تحریم تهدید کرد


کمیته روابط بین الملل و امور دفاعی مجلس اعیان انگلیس در نامه ای از دولت این کشور درخواست کرد رژیم صهیونیستی را درصورت الحاق کرانه باختری، مورد تحریم قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس اعیان انگلیس تحریم رژیم صهیونیستی درصورت الحاق کرانه باختری را خواستار شد.

به نوشته روزنامه هاآرتص ، کمیته روابط بین الملل و امور دفاعی مجلس اعیان انگلیس در نامه ای به جیمز کلورلی معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور غرب آسیا نوشت، در صورتی که رژیم اسراییل برنامه خود در راستای الحاق کرانه باختری را ادامه دهد، باید از دسترسی به بازارهای انگلیس منع شود.

این نامه می افزاید، الحاق کرانه باختری مغایر با قوانین بین المللی است و اجرای این برنامه باید با عواقبی برای رژیم صهیونیستی همراه باشد.

مجلس اعیان انگلیس در ادامه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته روابط بین الملل در سال 2017 می نویسد، راهکار دو دولتی تنها راه دستیابی به صلحی پایدار در این منطقه خواهد بود.

این در حالی است که تنش های اخیر به سمتی پیش می روند که رسیدن به این راه حل را غیرممکن می کند.

این کمیته از دولت انگلیس خواس  صرف نظر از دیدگاه های دولت آمریکا، نظراتش را بیان کند و اکنون که واشنگتن قدرت رهبری خود را از دست داده است، کشورهای اروپایی نقشی اساسی تر در این زمینه ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته مجلس اعیان انگلیس رژیم صهیونیستی را به تحریم تهدید کرد

کمیته مجلس اعیان انگلیس رژیم صهیونیستی را به تحریم تهدید کرد