مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 12:302020-05-13سياسي

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه بجنورد به تصمیم اساتید بستگی دارد


محمد حاچمی، عضو سابق شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: با آغاز کرونا مسائل خاصی برای دانشجویان از جمله حذف ترم و برگزاری امتحانات پیش آمده که طبق صحبت با مسئولان سعی کردیم مشکلات را عنوان کرده و برای حلش تلاش کنیم.

- عضو شورای صنفی دانشگاه بجنورد گفت: مسئولان برای برگزاری امتحانات قصد دارند کار را به اساتید بسپرند و خود اساتید نوع امتحان و اخذ نمره را تشخیص دهند.

محمد حاچمی، عضو سابق شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: با آغاز کرونا مسائل خاصی برای دانشجویان از جمله حذف ترم و برگزاری امتحانات پیش آمده که طبق صحبت با مسئولان سعی کردیم مشکلات را عنوان کرده و برای حلش تلاش کنیم.

حاچمی ادامه داد: تا این لحظه برای برگزاری امتحانات مسئولان قصد دارند کار را به اساتید بسپرند و خود اساتید نوع امتحان و اخذ نمره را تشخیص دهند.

شاید استادی بخواهد امتحان مجازی بگیرد و شاید استاد دیگری بخواهد با ارائه یک مقاله و پژوهش به دانشجو نمره دهد.

عضو سابق شورای صنفی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: درخصوص حذف ترم بدون سنوات نیز اگر دانشجویی مشکل خاصی داشته باشد مثلا به بیماری کرونا مبتلا شده باشد می تواند ترمش را بدون احتساب سنوات حذف کند در غیر این صورت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه بجنورد به تصمیم اساتید بستگی دارد

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه بجنورد به تصمیم اساتید بستگی دارد