مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:502020-05-13سياسي

بافت تاریخی میدان بهارستان در معرض آسیب


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از نصب دیوار در پیاده راه های اطراف میدان بهارستان، گفت: بافت تاریخی این میدان در معرض آسیب قرار گرفته است.

- حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره طرح ساماندهی و توسعه خیابان های اطراف مجلس اظهار داشت: خانه های تاریخی زیادی در اطراف مجلس شورای اسلامی قرار دارد و به دلیل ساخت و سازهایی که در اطراف فضای مجلس شده، به حقوق عمومی شهروندان به نوعی تعرض صورت گرفته است.

وی افزود: خیابان مردم پشت مسجد شهید مطهری واقع شده که به دلیل حمله داعش این خیابان به محدوده مجلس افزوده شد و فضای امنیتی در این خیابان شکل گرفت.

این عضو شورای شهر تهران ضمن هشدار در مورد آسیب به بافت تاریخی محدوده اطراف مجلس گفت: نمای مجلس قدیمی به دلیل نصب دیوارهایی در پیاده راه میدان بهارستان دیگر برای عموم قابل رؤیت نیست  و ساخت این دیوارها نباید انجام می گرفت.

خلیل آبادی بیان داشت: در بسیاری از کشورهای دنیا جهت حفظ امنیت مراکز مهم مانند مجلس به جای نصب دیوار، سیستم های الکترونیکی و مکانیزه قوی و حساس نصب می کنند ولی این موضوع در میدان بهارستان بیشتر از طریق نصب دیوار صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت تاریخی میدان بهارستان در معرض آسیب

بافت تاریخی میدان بهارستان در معرض آسیب