مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-13اجتماعي

خدمات روانشناختی نقش مهمی در ساختن جامعه ای سالم دارند


سید حبیب الله موسوی روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز مشاوره وخدمات روانشناختی شهر معمولان با بیان این که این نوع مراکز می تواند برای دانش آموزان بسیار مفید و موثر باشد اظهار داشت: مشاوره و خدمات روانشناختی کاربسیار مطلوبی به ویژه درحوزه آموزش وپرورش می باشد.

وی افزود: مشاوره نقش بسیار مهمی در شناخت مسیر و تعیین روش زندگی به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت برای دانش آموزان به دنبال دارد و همه برنامه ها و فعالیت های حوزه مشاوره هدایتگر این قشر و عمل به وظیفه پرورشی مسئولان امر است.

بخشدار معمولان با بیان این که ابتدایی ترین کار انسان بامشورت بهترین نتیجه را دارد گفت: مشاوره و مشورت با مراجع آموزشی و پرورشی منجر به انتخاب درست ونقش بسیارمهم و سرنوشت سازی درزندگی دارد.

وی افزود: برنامه ریزی های مراکز مشاوره باید متناسب با آموزش های ویژه دانش آموزان بر مبنای رفع موانع و مشکلات پیش رو و سبک زندگی سالم و در زمینه های مسایل مربوط به تحصیل و تعلیم و تعلم باشد.

موسوی بر اهمیت و ضرورت مشاوره در تمام مراحل زندگی به ویژه زمان تحصیل تاکید کرد و یادآورشد: بسیاری از مشکلات اخلاقی، خانوادگی و اجتماعی مانند معضل طلاق و اعتیاد در خانواده ها با مشاوره مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات روانشناختی نقش مهمی در ساختن جامعه ای سالم دارند

خدمات روانشناختی نقش مهمی در ساختن جامعه ای سالم دارند