مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-05-13حوادث

جنگلها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد مستعد آتش سوزی است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش های بهاره موجب مستعد شدن منابع طبیعی این استان برای آتش سوزی شده است بر اهمیت پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث در مناطق جنگلی و مرتعی به دلیل وجود گونه های نادر گیاهی تاکید کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش های بهاره موجب مستعد شدن منابع طبیعی این استان برای آتش سوزی شده است بر اهمیت پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث در مناطق جنگلی و مرتعی به دلیل وجود گونه های نادر گیاهی تاکید کرد.

غلام حسین حکمتیان اصل گفت: کهگیلویه و بویراحمد استانی است که بیشترین وسعت را از لحاظ جنگلی و عرصه های منابع طبیعی داراست، بنابراین محدودیت این منابع حیاتی، ارزش حفاظتی آنها را بیشتر می کند.

وی اظهار کرد: دغدغه اصلی ما در فصل تابستان با توجه به بارش های بهاری مطلوب و تقویت پوشش گیاهی، شناسایی نقاط بحرانی حریق در همه شهرستان ها و اجرای برنامه های و اقدام های پیشگیرانه از آتش سوزی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: هر ساله بخشی از منابع طبیعی طعمه حریق می شود که نتایج به دست آمده از بررسی های صورت گرفته نشان دهنده نقش مهم و موثر عامل انسانی در بروز این آتش سوزی ها به خصوص در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگلها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد مستعد آتش سوزی است

جنگلها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد مستعد آتش سوزی است