مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:562020-05-13پزشكي

بررسی درخواست ارزیابی وسع دو میلیون نفر برای پوشش بیمه ای


دو میلیون نفر برای پوشش بیمه ای درخواست ارزیابی وسع داشته اند که بررسی ها در حال انجام است.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: دو میلیون نفر برای پوشش بیمه ای درخواست ارزیابی وسع داشته اند که بررسی ها در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طاهر موهبتی در نشست انعقاد تفاهم نامه در خصوص بیمه درمانی دانشجویان دستیاری و دوره PHD میان سازمان بیمه سلامت و معاونت فرهنگی دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پوشش بیمه برای آحاد جامعه از ماموریت های بیمه سلامت است، لذا ابزار حفاظت و صیانت مالی از آن پوشش بیمه ای است؛ تا بتوان هزینه های مردم را در بخش سلامت کاهش داد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: پس از اجرای طرح تحول سلامت، هزینه های مردم در حوزه سلامت به 39 درصد کاهش پیدا کرد، اگر چه طبق برنامه ششم باید این هزینه ها به 25 درصد کاهش پیدا کند.

طاهر موهبتی با تاکید بر درخشش عملکرد نظام سلامت، در دوره شیوع کرونا در کشور تصریح کرد: کشور ما با وجود مشکلات اقتصادی این بیماری را در مقایسه با کشورهای دیگر به خوبی کنترل کرد که نشان از ایثارگری کادر درمان و فعالیت های شبانه روزی طلایه داران نظام سلامت دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیمه ها در گذشته 25 درصد هزینه ها را عهده دار بودند اظهار داشت: این در حالی است که در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی درخواست ارزیابی وسع دو میلیون نفر برای پوشش بیمه ای

بررسی درخواست ارزیابی وسع دو میلیون نفر برای پوشش بیمه ای