مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-13سياسي

روز قدس نماد خروش مسلمانان در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی روز قدس در محل استانداری زنجان، روز قدس را روز مبارزه با استکبار و استمداد یاد کرد و گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری بر زنده نگه داشتن این روز بسیار تاکید دارند.

وی با بیان اینکه علت بیماری کرونا ویروس گرامی داشت روز قدس امسال به صورت ویژه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: باید برنامه های این روز به گونه ای برگزار شود که چهره استکبار جهانی و نوکران منطقه ای آنها را آشکار کند و اقتدار ایران به جهان نمایش داده شود.

استاندار زنجان، بر تقویت اتحاد و همدلی در روز قدس تأکید کرد و گفت: این روز مهم و تاثیرگذار در حقیقت روز پیروزی مستضعفان و مظلومان بر جهان استکبار و استبداد و کسانی است که چهره هر پلیدی را سفید کرده اند.

حقیقی تاکید کرد: روز قدس موضوعی است که سازمان های بین المللی راجع به آن مصوبه دارند و کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند و تمامی اندیشمندان جهان، موضوع قدس را تاییدکرده اند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه روز قدس نماد خروش مسلمانان در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است، گفت: روز قدس در حقیقت روز پیروزی مستضعفان بر استکبار و استبداد جهانی است.

حقیقی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی، خصلت حیوانی داشته و بویی از انسانیت نبرده و نباید بهترین مکان اسلام به عده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد خروش مسلمانان در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است

روز قدس نماد خروش مسلمانان در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است