مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-13بين الملل

حماس: اشغالگران درسایه بحران کرونا، شهرک سازی ها را شدت بخشیده اند


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد که اشغالگران با سوء استفاده از شرایط کنونی و درگیری جهان با ویروس کرونا، اقدامات شهرک سازی خود را شدت می بخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (چهارشنبه) به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اطراف حرم ابراهیمی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری معا ، سخنگوی رسمی حماس در این ارتباط گفت که تصمیم مدیریت شهری ارتش اشغالگر مبنی بر تصرف مناطق اطراف حرم ابراهیمی در شهر الخلیل (کرانه باختری)، احساسات تمام امت را خدشه دار می کند و نوعی بی توجهی به پروتکل های انسانی محسوب می شود.

حازم قاسم در ادامه گفت که رژیم اشغالگر از شرایط بحرانی کنونی برای تصرف اماکن مقدس شهرهای قدس و الخلیل سوء استفاده می کند.

پیشتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، مجوز نهایی ساخت شهرک صهیونیست نشین در مرکز شهر الخلیل و در مجاورت حرم ابراهیمی را صادر کرده بود.

روز گذشته نیز منابع فلسطینی گزارش کردند که در راستای آغاز پروژه یادشده دستوری مبنی بر مصادره اراضی مناطق اطراف حرم ابراهیمی صادر شده است.

انتهای پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: اشغالگران درسایه بحران کرونا، شهرک سازی ها را شدت بخشیده اند

حماس: اشغالگران درسایه بحران کرونا، شهرک سازی ها را شدت بخشیده اند