مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-13ورزشي

کسب 4 مدال کرمانشاه در کاتای مجازی قهرمانی کشور/ نائب رییس هیأت: شروع خوبی بود


نائب رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: کاراته کاهای کرمانشاهی در بخش کاتای مجازی قهرمانی کرمانشاه در مجموعه رده های سنی مختلف به چهار مدال برنز دست یافتند.

- استان کرمانشاه در مسابقات کاراته در بخش کاتای مجازی در مجموعه رده های سنی مختلف به چهار مدال برنز دست یافت مسلم زین الدینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات کاراته در بخش کاتا به شکل مجازی برای نخستین بار در کشور برگزار شد.

وی با اشاره به استعداد و توانایی کاراته استان کرمانشاه، گفت: صبا امیریان در رده سنی بزرگسالان در رده کمربندی قهوه ای و مشکی، آیلا گل عنبر در رده سنی خردسالان رده کمربندی قهوه ای و مشکی، سوگل امیریان در رده سنی نونهالان در رده کمربندی قهوه ای و مشکی و رها کرد در رده سنی خردسالان و رده کمربندی زیر قهوه ای به مدال برنز دست پیدا کردند.

نائب رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسابقات کاراته در بخش کاراته ابتدا در استان کرمانشاه در دو بخش کنترلی و آزاد با حضور بیش از 360 کاراته کا در رده های مختلف سنی برگزار شد و پس آن منتخبین این مسابقات در رقابت کشوری حاضر شدند و پس از چند دور مسابقه که با حضور داوران فدراسیون برگزار شد، در نهایت به چهار مدال دست پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 4 مدال کرمانشاه در کاتای مجازی قهرمانی کشور/ نائب رییس هیأت: شروع خوبی بود

کسب 4 مدال کرمانشاه در کاتای مجازی قهرمانی کشور/ نائب رییس هیأت: شروع خوبی بود