مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-13اقتصادي

با توقیف اموال شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی، چیزی از آن باقی نخواهد ماند


مدیر عامل شرکت سهامی زراعی زراعی بهکده رضوی گفت: با توقیف اموال شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی، دیگر چیزی از این شرکت باقی نخواهد ماند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت سهامی زراعی زراعی بهکده رضوی گفت: با توقیف اموال شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی، دیگر چیزی از این شرکت باقی نخواهد ماند.

محمد مومنی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر این شرکت سهامی زراعی 11 میلیارد تومان بدهی دارد، اظهارکرد: از این میزان حدود چهار میلیارد و 200 میلیون تومان متعلق به کارکنان این شرکت است.

وی افزود: حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان نیز بدهی به سازمان تعاون روستایی است.

مومنی با اشاره به اینکه در حال حاضر پرداخت حقوق کارکنان این شرکت به روز شده است، ادامه داد: بنابراین کارکنان برای پرداخت حقوق معوقات خود در حال حاضر مشکل ساز نیستند و سازمان تعاون روستایی خواهان دریافت مطالبات خود است.

وی تصریح کرد: در همین راستا نیز با پیگیری هایی که سازمان تعاون روستایی انجام داده حکم توقیف اموال این شرکت را گرفته است که اگر این امر به مرحله اجرا برسد، دیگر چیزی از این شرکت باقی نخواهد ماند.

مومنی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون اتفاقات خوبی در این شرکت رخ داده است، تاکید کرد: به عنوان مثال تعداد دام مولد در این شرکت از دو هزار و 800 راس به چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با توقیف اموال شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی، چیزی از آن باقی نخواهد ماند

با توقیف اموال شرکت سهامی زراعی بهکده رضوی، چیزی از آن باقی نخواهد ماند