مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-13سياسي

8000 بسته حمایتی توسط هلال احمر مازندران توزیع شد


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از توزیع هشت هزار بسته حمایتی و معیشتی به ارزش 16 میلیارد ریال بین اقشار نیازمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معین مهدی لموکی از تلاش سخاوتمندانه داوطلبان این جمعیت در تهیه و توزیع هشت هزار و 282 بسته حمایتی و معیشتی به ارزش بیش از 16 میلیارد ریال در میان اقشار نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح ملی دست یار خبر داد.

لموکی با اشاره به اینکه امسال بحران کرونا بر دامنه آسیب پذیری بسیاری از خانواده ها افزوده است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید نمودند باید برای کمک به اقتصاد خانواده های نیازمند و آسیب پذیر از همه ظرفیت های موجود به درستی استفاده شود تصریح کرد: در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، اعضای جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت وارد عمل شدند و تا کنون توانستند بیش از 8 هزار بسته حمایتی و معیشتی را تهیه و درمیان همنوعان نیازمند توزیع کنند.

وی با تاکید براینکه این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت گفت: اعضای دلسوز و با اخلاص جمعیت هلال احمر استان با تمام توان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه تلاش خواهند کرد و از همه ظرفیت های داوطلبی در این جهت استفاده خواهیم کرد تا از فشار مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 بسته حمایتی توسط هلال احمر مازندران توزیع شد

8000 بسته حمایتی توسط هلال احمر مازندران توزیع شد