مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-13فرهنگي

راه اندازی سینما زمینه ساز توسعه فرهنگی شهرستان سقز می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: راه اندازی سینما در هر منطقه و شهرستانی زمینه ساز توسعه فرهنگی آن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی صبح امروز در جریان بازدید از روند بازسازی و احداث پردیس سینمایی استقلال سقز، اظهار کرد: تلاش در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی استان کردستان یکی از اولویت های اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی در این استان است و در همین راستا طی چند سال اخیر اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به نگاه حوزه هنری به مقوله فرهنگ و هنر، یادآور شد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در کنار کمک به توسعه فرهنگی در استان تلاش می کند تا زیرساخت های لازم برای دسترسی بهتر مردم به مکان های فرهنگی را تقویت کند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای راه اندازی و احداث سینما در شهرستان سقز، افزود: خوشبختانه در سایه حمایت های مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین همکاری بسیار خوب مدیران حوزه هنری از جمله مؤسسه فرهنگی و تبلیغی بهمن سبز کار احداث سینما استقلال سقز از بهمن سال گذشته آغاز شده است.

وی بیان کرد: هر چند که به دلیل گسترش ویروس کرونا در سطح استان به مدت دو ماه فعالیت های عمرانی این پروژه تعطیل شده بود ولی خوشبختانه از دو هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سینما زمینه ساز توسعه فرهنگی شهرستان سقز می شود

راه اندازی سینما زمینه ساز توسعه فرهنگی شهرستان سقز می شود