مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-13سياسي

جامعه جهانی باید موضوع الحاق کرانه باختری به اسراییل را محکوم کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدصادق طباطبایی نژاد با اشاره به تصویب دو فوریت طرح قانونی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی، - عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به موضوع الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی، گفت: صهیونیست ها به خوبی می دانند روند تحولات در منطقه به نفع آنها نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیدصادق طباطبایی نژاد با اشاره به تصویب دو فوریت طرح قانونی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی، گفت:رأی قاطع مجلس به این طرح پیامی برای محور مقاومت و نهضت های آزادی بخش و جنبش های حق طلبانه تمام آزادی خواهان جهان بود.

وی با اشاره به اقدام گستاخانه و تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در مصادره اراضی حرم ابراهیمی در کرانه باختری، تاکید کرد: مقاومت مردم فلسطین در دومین سال برگزاری تظاهرات بازگشت و همچنین شروع انتفاضه موشک به جای سنگ، پاسخ کوبنده ای در برابر طرح باطل معامله قرن ترامپ بود،از این رو اکنون آمریکایی ها و اسراییلی ها هراسان هستند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه جامعه جهانی باید به رژیم سفاک و کودک کش نسبت به پیامدهای اقدام متجاوزانه الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی هشدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جهانی باید موضوع الحاق کرانه باختری به اسراییل را محکوم کند

جامعه جهانی باید موضوع الحاق کرانه باختری به اسراییل را محکوم کند