مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-13فرهنگي

نویسنده جوان همدانی در جشنواره خاتم (ص) خوش درخشید


داستان «غبار پای شتر» نوشته «مرتضی فرجی»، جایگاه نخست بخش بزرگسالان پنجمین دوره جشنواره خاتم(ص) را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، در پنجمین دوره جشنواره خاتم (ص)  مرتضی فرجی از همدان توانست رتبه نخست را از آن خود کند.

منتخب برتر بخش بزرگسالان پنجمین دوره جشنواره خاتم(ص) در گفت وگو با فارس این جشنواره را دیدگاهی متفاوت به ادبیات دینی دانست و اظهار کرد: بیان اعتقادات قلبی و دینی در وجود نویسنده، مطالعات گسترده سیاسی، تاریخی و مذهبی از شروط اصلی برای فعالیت و قلم زدن در ادبیات دینی تاثیرگذار است که در این جشنواره نیز به این مهم توجه شده است.

مرتضی فرجی انتقال حس و اعتقاد درونی نویسنده در ادبیات دینی را عامل مهم تاثیرگذاری اثر عنوان کرد و افزود: نویسنده آثار دینی باید فهوای سنت، روایات و احادیث را با حفظ مضمون و بدون هیچ دخل و تصرفی با مصادیق عصر معاصر و به زبان امروزی و مبتلا به مخاطبان بیان کند و آن را در زندگی روزمره مردم زمانه خود بگنجاند.

نویسنده کتاب ماندن به داستان برگزیده اش در پنجمین دوره جشنواره خاتم(ص) اشاره کرد و افزود: داستان  غبار پای شتر حکایت مردی است در عصر معاصر، که پس از آزادی از زندان با دریافت نشانه هایی از پیامبر اکرم(ص) مسیر زندگی اش دچار تحول و تغییر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده جوان همدانی در جشنواره خاتم (ص) خوش درخشید

نویسنده جوان همدانی در جشنواره خاتم (ص) خوش درخشید