مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-13فناوري

اهمیت وب سرویس پیامک برای کسب وکارها


پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از موبایل اپلیکیشن ها، باعث شده است تا کسب وکارها نیاز ویژه ای به برقراری امنیت کاربران خود داشته باشند و تمایل به تأمین این نیاز با کمترین هزینه موجب توجه به استفاده از خدمات OTP یا One Time Password در وب سرویس پیامک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کاوه نگار، انتخاب یک سرویس پیامک پایدار و جامع اهمیت ویژه ای دارد، در ادامه به توضیح ویژگی های یک سرویس مناسب می پردازیم.

ویژگی های وب سرویس SMS مناسب: · انعطاف پذیری · پایداری یا Stability · دسترس بودن یا Uptime · سرعت پاسخگویی بالا یا Response Time · تعیین وضعیت دقیق پیامک ها یا Delivery · سرعت ارسال مناسب پیامک انتخاب یک سرویس پیام کوتاه جامع با ارائه یک وب سرویس کامل API و بکاری گیری ساختار REST، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما برای تأمین تمامی نیازها می شود و دیگر احتیاجی به داشتن سرویس های مختلف که مستلزم صرف هزینه و نیروی شما می شود، نیست.

وب سرویس ارسال پیام کوتاه کاوه نگار وب سرویس پیامک ارسال و دریافت کاوه نگار یک سرویس سریع ارسال و دریافت پیام کوتاه بر بستر API است که با فراهم کردن متدهای موردنیاز و پیاده سازی کیت توسعه سریع SDK و تهیه مستندات کامل نیاز شما برای یک سرویس ارسال و دریافت پیام در پلفترم های مختلف را برطرف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت وب سرویس پیامک برای کسب وکارها

اهمیت وب سرویس پیامک برای کسب وکارها