مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:562020-05-13اقتصادي

جبران خسارت سیل در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید


پیگیری های انجام شده برای جبران خسارت سیل شهر زیراب از سال 94 هنوز به جایی نرسید.

- محمود امیر پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به توانمندی ها و مشکلات شهر زیراب، گفت: شهر زیراب درآمد پایدار ندارد و کمبود نقدینگی لازم برای مدیریت شهری از مهم تر ین مشکل شهر است.

رییس شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه به استفاده ادارات و نهاد های مختلف از منابع موجود در شهر اشاره کرد و افزود: ادارات و نهاد های مختلفی که از منابع شهر مانند رودخانه سود می برند در ضرر های مرتبط با آن هم باید مشارکت کنند و شایسته نیست در مواردی مانند سیل سال های اخیر و ضرر هایی که برای شهرداری به همراه داشت شاهد آن باشیم که اداراتی که از رودخانه سود بردند در ضرر ایجاد شده مشارکت نکنند.

وی خاطر نشان کرد: از صبوری خسارت دیدگان از سیل سال های اخیر در شهر زیراب تشکر می کنم و این شهروندان هم باید به حقوق خود برسند و پیگیری های انجام شده برای جبران خسارت سیل سال 94 در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید.

امیر پور از پیگیری شهرداری زیراب برای دریافت وام 5 میلیارد تومانی برای کاهش بدهی شهرداری زیراب خبر داد و افزود: در شورای شهر هم برای کاهش بدهی های شهرداری زیراب و همراهی با برنامه های شهرداری، کمک می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارت سیل در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید

جبران خسارت سیل در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید