مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-05-13اجتماعي

برگزاری هشتمین پیش نشست همایش ابعاد انسانی اجتماعی کرونا ایران


هشتمین پیش نشست علمی همایش ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران با موضوع «زنان، کرونا و ابعاد انسانی- اجتماعی و فرهنگی» برگزار می شود.

- هشتمین پیش نشست علمی همایش ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران با موضوع زنان، کرونا و ابعاد انسانی- اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هشتمین پیش نشست علمی همایش ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران؛ به کوشش پژوهشکده دانشنامه نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ نشست اول با موضوع: زنان، کرونا و ابعاد انسانی- اجتماعی و فرهنگی در روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 18 برگزار می شود.

این نشست با حضور سخنرانان زیر به صورت مجازی برپا می شود؛ زهرا داورپناه استادیار مرکز تحقیقات زن و خانواده قم؛ با موضوع: خانواده به مثابه امر بحرانی (Critical) .

نعمت الله فاضلی استاد پژوهشکده مطالعات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: مسابقه یا مراقبت: رویکردی زنانه برای مواجهه با کرونا .

فرشته موتابی استادیار پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی؛ با موضوع: روابط همسران در دوران کرونا .

دبیر علمی همایش: احمد پاکتچی مدیر پنل: شکوه السادات حسینی (عضو هیأت علمی گروه پژوهشی مطالعات زنان) علاقه مندان برای شرکت و دسترسی به جلسه مجازی فقط در ساعت برگزاری جلسه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین پیش نشست همایش ابعاد انسانی اجتماعی کرونا ایران

برگزاری هشتمین پیش نشست همایش ابعاد انسانی اجتماعی کرونا ایران